Reklamace

Ač je to nepříjemné, občas se bohužel stane, že se někde něco pokazí. Balík Vám domů přijde poškozený, nenajdete v něm všechno zboží nebo něco jiného, než jste si objednali. To se bohužel občas stává, a ač se snažíme množství takových případů omezit na minimum, v množství objednávek, které vyřizujeme se takové případy nedají úplně vyloučit. Občas se také stane, že si něco objednáte, a doma zjistíte, že se Vám to zase tak moc nehodí, nebo že jste si vlastně chtěli objednat něco jiného - i na takové případy jsme připraveni a pokusíme se Vám maximálně vyjít vstříc. V následujících odstavcích si krátce řekneme, jak postupovat v jednotlivých případech. Vězte však, že pro nás je náš zákazník náš pán, a tak se snažíme Vám vždy vyjít vstříc a nepříjemnou situaci vyřešit ku prospěchu a spokojenosti obou stran.

Balík je zjevně poškozen již při předání kurýrem z PPL

V takovém případě máte dvě možnosti.

  • Balík otevřete před řidičem PPL - pokud je zboží nepoškozené, balík si převezmete. Pokud je některé zboží poškozené, sepíšete se řidičem zápis o škodě a balík nepřevezmete.

  • Balík nepřevezmete a sepíšete s řidičem PPL zápis o škodě. Také bychom Vás chtěli poprosit, aby jste nás o tom informovali, abychom celou věc mohli s PPL dále řešit.

V naší společnosti Vám okamžitě vyexpedujeme novou zásilku se stejným zbožím, a dále budeme řešit reklamaci s PPL sami. Vy tak dostanete své zboží v nové zásilce, o reklamaci se dále nestaráte, vyřešíme si ji sami.

Po rozbalení jsme našli poškozené zboží

V takovém případě máte 3 pracovní dny od doručení zásilky na to, aby jste kontaktovali PPL (na telefonním čísle: 225 331 500). Balík ponechte kompletní, dále zboží nevybalujte a nemanipulujte s ním. Prosíme, aby jste kontaktovali automaticky PPL a domluvili se s ním na dalším postupu (řidič od Vás poškozenou zásilku vyzvedne, sepíšete zápis o škodě). Teprve po domluvě s PPL nás kontaktujte, a my Vám zašleme novou zásilku. Pokud budete nejprve kontaktovat nás, stejně Vás budeme nuceni odkázat na PPL, aby se s Vámi mohli domluvit, převzít rozbitou zásilku a zapsat zápis o škodě.

Pokud je zboží poškozeno jen lehce a vy jej nechcete vyměnit (např. dřevěné zboží, které si dokážete doma poopravit), prosím kontaktujte přímo nás, domluvíme se na možné slevě, kterou Vám neprodleně zašleme.

Chtěli bychom zboží vyměnit za jiné

To samozřejmě není problém. Nejlépe nás kontaktujte, domluvíme se na společném postupu. V každém případě máte 30ti denní možnost na vrácení výrobku, za který si můžete nechat zpátky vyplatit peníze, nebo Vám můžeme poslat jiný.

V zásilce chybělo zboží

Neprodleně nás kontaktujte, celou věc prověříme a chybějící zboží Vám okamžitě dodáme.

Adresa pro vrácení zboží

Zboží prosím vracejte na adresu kamenného obchodu:

Včelařské potřeby JaHan s.r.o.
Újezd pod Troskami 65
Újezd pod Troskami
512 63

Komentáře   

#2 Miloslav Kučera 2015-07-21 09:35
Dobrý den.
Moji objednávku č. 11510 jste již odeslali.Protož e mám s PPL jen špatné zkušenosti tak jsem dnes ověřoval na PPL kdy zakázka dojde ,po nějaké době mi bylo sděleno,že dnes určitě nepříde,že je tan uvedená špatná adresa .Protože se jedná o stále stejnou výmluvu PPL prosím o prověření na PPL z Vaší strany(u všech 3 předchozích zakázek bylo nakonec zjištěno,že adresa je spávně a doručení prvalo až 3 dny)a žádám o snížení ceny za dopravu.V případě nevyřízení reklamace reklamace je to jistě moje poslední objednávka ve Vašem on-line obchodě ,protože PPL podprovat nehodlám!

S pozdravem Miloslav Kučera
#1 Jan Kolář 2015-04-08 09:51
Jednou jsem musel řešit reklamaci na opomenuté zboží v zásilce a vše proběhlo naprosto v pohodě a bez problémů.

You have no rights to post comments